بعد از گذر کردن از تعطیلات نوروزی و این سفر سه چهار روزه، دچار رکود شدم، کلمات توی ذهنم بازیشون گرفته و کنار هم قرار نمی‌گیرن. از صبح نه تونستم یک خبر بنویسم برای رادیو نه یک پست که لااقل کمی ذهنم رو آروم کنه.

ظاهراً دچار سندروم فیفا* شدم!

بیت:

تو نبین ساکت و آرام نشستم کنجی

حرف ناگفته زیاد است ولی (بقیه شعر یادم نیست)


در یکی مونده به آخرین باری که با بچه‌ها رفتیم سالن و فوتبالی به رگ زدیم برف می‌اومد و هوا هم به شدت سرد بود. نتیجه اینکه در پنجمین روز از بهار سرما خوردیم. نتیجه پریم - اینکه پس از گذشت هشت روز با همه دوا و درمون‌های گیاهی و شیمیایی موجود هنوز شب‌ها سرفه رهام نمی‌کنه. و در این مدت هشت روزه و در طول مسافرت شب‌ها از ترس اینکه در خواب زیاد سرفه کنم و بقیه رو بیدار کنم نخوابیدم. و دلم برای خوابیدن شبانه تنگ شده! 

در طول روز هم که دوستان و آشنایان اغلب اجازه خواب نمی‌دادند. نتیجه زگوند - اینکه آخرین باری که خواب دیدم رو یادم نمیاد.

نتیجه سه پریم - اینقدر سرفه کردم که دیگه خودم از دست خودم خسته شدم. وای به حال دیگران.


*سندروم فیفا یا ویروس فیفا، در زمان‌هایی که اصطلاحاً fifa day نامیده می‌شود. بازیکنان تیم‌های باشگاهی باید در اختیار تیم‌های ملی‌شان باشند. در این ایام ممکن است بازیکنی مصدوم شود. یا از شرایط آرمانیش دور شود. به همین خاطر گفته می‌شود بازیکن یا تیم باشگاهی دچار سندروم یا ویروس فیفا شده است. نمونه اش همین باخت پرسپولیس یا باخت چلسی در هفته گذشته.


**پریم-زگوند-سه پریم از نمادهایی هستند که در ریاضیات و علوم محاسباتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.