دانشجو کمک سایتی است مفید و کاربردی برای تمامی دانشجویان که ان شالله تا اول ترم بعد به طور کامل راه اندازی خواهد شد. خیلی خلاصه بخوام بگم:

الف- خرید کتاب اون هم اول ترم، معمولاً یک کار سخت و فرسایشی برای تمامی دانشجوها بوده و هست. که خب دانشجو کمک سعی داره تا به کمک دانشجو بیاد و این مشکل رو برای همیشه رفع کنه!

ب- برخی کتاب‌ها هم هست که بعد از یک مدت دیگه نیازی بهشون ندارید، دانشجو کمک مکانی برای فروش کتاب های دست دوم شما هم هست! این شکلی هم به خودتون کمک کردید، هم به نفر سومی که به کتاب شما احتیاج داشته، و هم به محیط زیست.

جیم- و البته، دانشجو کمک همیار دانشجوهایی که خونه دانشجویی دارند هم هست! چطوری؟ به این شکل که اگر خونه دانشجویی دارید و داخل خونه تون یک سری وسایلی دارید که نمی‌دونید باید چکارشون کنید؟(مثل یخچال، یا تلوزیون یا فرش) می‌تونید به کمک دانشجو کمک اون‌ها رو به دیگر دانشجوهایی که به این وسایل نیاز دارند بفروشید. 

خلاصه کلام دانشجو کمک را چو دَریابید قطع به یفین دُر یابید!


دال- این یک سمت داستان بود، سمت دیگه داستان اینه که اگر قصد همکاری با دانشجو کمک رو دارید از وبلاگ دانشجو کمک دیدن کنید و شرایط همکاری شون رو ببینید.


س.ن:

لازم به ذکره که اشتباه نشده، بنده آقاگل هستم و اینجا هم وبلاگ دو کلمه حرف حساب بوده و هست! اگر می‌بینید این سایت رو تبلیغ می‌کنم یکی به خاطر اینه که ایشون شخص پسرخاله بنده هستند. و دو اینکه کارشون کاملاً ارزشمنده. بخصوص وقتی به زمان دانشجویی و خرید بی درد و سر کتاب‌های هر ترم فکر می‌کنم. گاهی وقتا تا خود تهران هم برای خرید یک کتاب می‌رفتیم! ولی الان با همون قیمت پشت جلد می‌تونید کتاب رو بخرید. بی درد و سر. و بی اینکه وقت و زمان خودتون رو هدر بدید.


آدرس سایت: stuhelps.com

آدرس وبلاگ جهت پیشنهادات همکاری: stuhelps.blog.ir