قدیمی‌ها معتقد بودند شعر آرام کننده اعصاب و روان بوده و موجب رفع گرفتگی عروق قلبی و مغزی می‌شده و غذای روح است. همچنین معتقد بودند شعر به مانند کاتالیزور است. که واکنش را تسریع می‌کند ولی خود در نهایت باقی می‌ماند. ایضاً روایت داریم کسانی که برای دیگران شعر بخوانند یا شعر دکلمه کنند خداوند آنها را بسیار دوست خواهد داشت. 
قرض اینکه نشستیم و فکر کردیم حالا که دوستان دارند زحمت خواندن شعر را می‌کشند. وبلاگ این بنده نگارنده هم که بازدید زیادی ندارد. بعلاوه بنده هم کار میکس و غیره از دستم بر نمی‌آید. (که خود این عامل باعث می‌شد کیفیت کار پایین بیاید.) پس نشستیم و گفتیم آیا حیف نیست شعرها را اینجا بارگذاری کنیم؟ این شد که از این هفته کمی حرفه‌ای تر میزبان شعرخوانی‌های شما وبلاگ رادیوبلاگی‌ها خواهد بود. و البته به جای هر جمعه، هر چهارشنبه (به استثناء این هفته که پنج شنبه بود) پست شعر خواهیم داشت. ان شالله.

البته بنده همچنان هر هفته تک بیت‌های بی مخاطب را به روز خواهم کرد. و مهم تر اینکه هر هفته یک شعر خواهیم داشت. ولی فایل شعر را بر روی وبلاگ رادیو خواهیم گذاشت. به دو دلیل، یک نشر حداکثری، و دو اجماع فایل‌های صوتی در آرشیو رادیو. 

باری، این هفته در خدمت خانم رفیعه رجعتی از وبلاگ طاقچه هستیم.
و هفته بعد نیز نوبت به نیمه سیب سقراطی خواهد رسید. 
 هفته بعد هم که گفتن ندارد، نوبت شماست. :)
 
اینجا