بعد از شنیدن شایعات مطرح شده که شهابی به زمین ایران سقوط کرده، پیش خودم گفتم این آقاگل عزیزمان اگر بود حتما اشاره ای به این پدیده می کرد و نقدی می نوشت بر این شایعات بی اساس!

ولی خب من عوام را چه به این نقدها.

من فقط یک شهاب حسینی می شناسم و بس و تیم شاهین را! به همچنین.

البته در سنین طفولیت چند بار در آسمان چیزهایی می دیدم که به یک باره ظاهر و غیب می شدند و نور سفیدی داشتند. پدر بزرگم اون موقع ها می گفت آرزو کن پسر! برآورده می شه.

یک فیلمی هم بود "زیر آسمان شهر" برزو نامی داشت که ستاره شناس بود. اگر یادتون باشه یکی از قسمت هاش دنبال شهابی بودند که افتاده بود روی زمین. مهران غفوریان و فولاد دنبال سنگ بودند چون برزو گفته بود قیمتش خیلی زیاده! حالا دارم به این فکر می کنم اگه مسئولین تکذیب می کنند شاید خودشون به دنبال پیدا کردن سنگ اند! شاید میخواند دست زیاد نشه. شاید از برکات توافق نامه است!

هی... 

خلاصه ما که عوامیم نمی  فهمیم

 ولی اگر آقاگل بود حتما بهتون می گفت که شهاب باران برساوشی در فصل تابستان رخ می ده. و می گفت که شهاب ها اجرام آسمانی هستند که با جو زمین برخورد می کنند و شعله ور می شوند و از بین می روند. و می گفت که شاید دستان کدخدا در کاسه است و می گفت برید در گوگل کلمه aurora plane رو سرچ کنید و مقایسه کنید شکل دود! خروجی از اون رو با تصاویر منتشره در فضای مجازی! و می گفت در همین گوگل سرچ کنید برخورد شهاب در روسیه را، که در سال91 اتفاق افتاد و 1000 زخمی برجای گذاشت و موج انفجار آن باعث خرابی فراوان شد. و می گفت چطور رادارهایی که پهباد به اون کوچکی رو شناسایی می کنند نتوانسته اند شهاب به این بزرگی را ببینند؟ شهابی که به زمین برسد در ابتدا حداقل قطری به اندازه زمین فوتبال داشته!!  و می گفت اگر شهابی هم بوده چطور مردم همیشه در صحنه ما که از غرق شدن و سوختن مردم فیلم می گیرند چرا از این صحنه فیلمی نگرفته اند؟؟؟

و خلاصه که خیلی چیزها و نکته ها می گفت که من عوام بلد نیستم!؟!

پس سقوط نه ببخشید سکوت می کنم در این مورد. من بنده نگارنده نهایت باید بروم و فیلم حوض نقاشی را ببینم و یا دلشکسته را با بازی زیبای شهاب حسینی....




بعدن نوشت: ما نفهمیدیم آخر کی باید تایید کنه کی باید تکذیب کنه؟

انجمن نجوم ایران؟

محمد جواد ظریف؟

فرمانداری روستا و شهر چه میدونم آباد؟

سازمان مدیریت بحران؟

....؟؟؟؟؟