به حول و قوه الهی، فردا شب دست دوستانتان را بگیرید وبه اتفاق بریزید داخل کوچه و خیابان، و هرچیز قابل اشتعالی را به آتش بکشید (بخصوص لاستیک ماشین و بخصوص لاستیک تراکتور! خودتان هم گزینه مناسبی هستید!) و تا می توانید ترقه های دست ساز بسازید و توی سر و کله یکدیگر بتراکانید که الحق فرخنده شبی است!

سوختید هم سوختید ایرادی ندارد! نهایتش می میرید دیگر؟! بیش تر از این که نیست؟ هست؟! مهم این است سنت های مان حفظ شود! ^___^

فقط خواهش می کنم همین الآن شماره تلفن سازمان آتش نشانی را بر روی برگه ای یاد داشت کنید و در جیب شلوارهایتان داشته باشید! که اگر سوختید و مردم دورتان حلقه زدند و شروع کردند به فیلم گرفتن برای شبکه های مجازیشان، حداقل بتوانید شماره تلفن سازمان را مچاله کرده و قورت دهید! به امید خاموش شدن! O___-

و اینکه اگر خود یا یکی از نزدیکانتان سوخت حتما از کل ماجرا فیلم بگیرید و برایمان بفرستید تا ببینیم و بخنیدم و خوش باشیم! که شب عید نزدیک است و خوشی برای هر خوانواده ای لازم!

اگر احیانن هم نمی دانید چطور می توان بمب دست ساز با هدف نابودی در و همسایه ساخت این بنده نگارنده با توجه به اینکه رشته ام شیمی است! می توانم راهنماییتان کنم!

خلاصه کلام اینکه بروید ببینم چه خواهید کرد!

به امید خدا امسال میخواهیم رکود را بزنیم!


( بدانید و آگاه باشید کمتر از 10مصدوم در هر100نفر برای این جنبش به معنای شسکت خواهد بود!)