برای ما فوتبالی ها این چند روز پرهیجان ترین روزهای بهار به حساب میاد. به دلایل زیر:

اولین مورد قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه بود که امروز انجام شد و خب خدارو شکر به تیم های عربی نخوردیم! و قرعه خوبی نصیب تیم ملی شد: ایران-کره-ازبکستان-قطر-چین و سوریه.
هم گروهی با کره و ازبکستان و قطر یادآور خاطرات خوب دور قبل خواهد بود که با اقتداری خاص به جام جهانی صعود کردیم
نکته جالب تر همگروهی مجدد با کره جنوبی بود! من تا یاد دارم از همون بچگی ایران و کره باهم همگروه بودند! انصافا نیازی به قرعه کشی نبود:دی




 
دومین مورد امشب، بازی های جام باشگاه های اروپا، جایی که رئال با اون همه ستاره و درست بعد از برد بارسلونا در دور رفت برابر وولفسبورگ تیم هشتم لیگ آلمان دو-صفر باخت! تا امشب سخت ترین کار ممکن رو در پیش رو داشته باشه! رئال برای صعود باید با نتیجه سه-صفر برنده از زمین خارج بشه!(از همینجا برای زیدان و اون سر خوشگل و کچلش آرزوی توفیق میکنیم:دی)
 و البته که بازی منچسترسیتی و تیم پاریس هم پر از شور و هیجان خواهد بود! دو تیمی که در دور رفت با تساوی دو-دو به خونه رفتن.

سومین مورد اینکه خندوانه رو از دست ندید! احمد رضا عابدزاده ملقب به عقاب آسیا در برابر جناب خان دوست داشتنی!(در همین یکی دو شب آینده پخش میشه ظاهرا! کسی اگر خبر داره به بنده هم خبر بده)

چهارمین مورد فردا شب، جدال نفس گیر بارسلونا-اتلتیکو مادرید غول کش! در همین جام باشگاه های اروپا. جایی که کافیست بارسا کمی تعلل به خرج بده تا مسی و دوستان ساک های ورزشی شون رو بندازن رو کولشون و برند ایالت کاتالونیا هواخوری!
بازی بایرن مونیخ- بنفیکا هم ممکنه حواشی جالبی داشته باشه! به هرحال فوتباله و و توپ هم که گردالی!اومدیم و بایرن با اون همه سابقه و ستاره حذف شد تا ما بخندیم!

پنجمین مورد عصر روز جمعه و حساس ترین بازی داخلی. جدال حساس و نفس گیر دربی پایتخت. که چون عصر جمعه هم هست می شه به اتفاق خوانواده و دو کیلو تخمه و پفک نمکی نشست و از تماشای اون ان شالله که لذت برد! کسایی که لیگ امسال رو یگیری نکرده اند باید بگویم امسال استقلال تیمی بود که از همان ابتدای فصل خوب و یکدست ظاهر شد و هفته های زیادی هم صدر جدول رده بندی بود! تا همین هفته قبل و تساوی برابر سپاهان. در مقابل پرسپولیس در پایان هفته ششم تیم آخر جدول رده بندی بود! ولی از همون هفته تا همین هفته نباخته اند و در حال حاضر هم امتیاز با همین تیم استقلال و در رده سوم جدول رده بندی جا خوش کرده. پرسپولیسی که به گفته بسیاری از مربیان و مفسران شانس اول قهرمانی است! 
یک اتفاق ویژه دیگه که در این بازی برای اولین بار انجام می گیره کمپین برگزاری دربی پاک خواهد بود که از همین درگاه مجازی بهشون دست مریزاد عرض میکنم: بخوانید 

من باب کری خوانی با استقلالی های عزیز!
آیا میدانید پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است؟
 دلیلش هم بر میگرده به پیشینه دو تیم. استقلال یا تاج قدیم یک تیم کاملا وابسطه به دربار بود! و پرسپولیس یک تیم کاملا کارگری و مردمی( دلیل اینکه استقلالی ها دوبار قهرمان آسیا شدند همین حمایت های درباری بود و دیگر هیچ!) و خب طبیعی بود که در آن دوران تیم پرسپولیس طرفدار بیشتری داشت. 
بگذریم امیدوارم اول بازی خوبی باشه و دوم پرسپولیس دو سه تا به استقلال بزنه تا دلمون خنک بشه!
 یک دوستی که به تازگی پدر شده بود، می گفت مهم نیست بچه ام دختر باشه یا پسر مهم اینه که قطعا پرسپولیسیه!
س.ن: کری خوانی در زیر این پست کاملا آزاد است! (البته استقلالی و بارسایی رو چه به کری خوندن! :دی )



+ الحاقیه(کم کم تکمیل خواهد شد) : 
رئال سه بر صفر وولفسبورگ رو برد! سه گل از کریستین رونالدوی دوست داشتنی که من رو به شدت یاد شخصیت کارتونی کاکرو در فوتبالیستا میندازه 
عرضم به حضور مبارکتون بارسلونا دو بر صفر بازی رو واگذار کرد! به قول استاد فردوسی پور و به سبک جام جهانی2006 باید بگم: " خداحافظ بارسا و شاید خداحافظ لوئیز انریکه!"