اینکه میگم فوتبال زیباست به این دلیله که هیچ معادله ریاضی وجود نداره تا بتونه این بازی توپ و میدان رو پیش بینی کنه. اینقدر غیرقابل پیش بینی که تیمی مثل لستر با یک دهم هزینه و با پنج صدم درصد شانس قهرمان لیگ انگلیس بشه. و اینقدر غیر قابل پیش بینی که استقلال خوزستان اصلی ترین مدعی  قهرمانی لیگ خودمون باشه. تیمی که سال قبل تا مرز سقوط پیش رفت ولی در حال حاضر روی مرز قهرمانی گام بر میدارند. تیمی که یک دهم سرخابی های پایتخت هزینه کرده و به حق شایسته قهرمانی اند. و اینقدر غیرقابل پیش بینی که سرخ آبی های پایتخت هر هفته جایگاهشون دستخوش تغییر بشه، روزی این ها خوشحال و روز دیگر اون ها.

به همین دلیل فوتبال هنوزهم زیباترین رقابت دنیاست.

از دیگر خبر های فوتبالی این چند وقت. فدراسیون فوتبال با سیاست پوتین مدودف دستخوش تغییرات شد! و خبرها حاکی از آن است که جناب تاج رو به آبدارچی فدراسیون کرده و گفته:"حوصله اساس کشی نداریم! فقط تابلوی اتاق بنده را با جناب کفاشیان عوض کنید!" :))

خبر دیگر رونمایی از زیرپیراهنی جدید تیم ملی بود! با طراحی ویژه. از اونجایی که قبلا سرمربی تیم اعتراض کرده بود لباس های تیم رو وقتی می شوئیم آب می روند!(البته که به زبان انگلیسی!) نتیجتا فدراسیون نشین ها به فکر تولید لباس پنبه ای افتادند تا این مشکل نیز به خوبی و خوشی حل و فصل بشه و ظاهرا که شد!

باری،اگر فردا پس فردا دیدید جماعتی زیرپوش به تن و بوق به دست در خیابان ها جولان می دهند و نعره می کشند! آرامشتان را حفظ کنید و بدانید اتفاق خاصی نیافتاده است، فقط تماشاچیان تیم ملی اند که برای تشویق به ورزشگاه می روند.