کتاب


 مسئولین محترم کشوری و لشکری در راستای حمایت از امر زیبای کتاب خوانی قرار است پنج شنبه بطور نمادین!!!( نه راست  راستکی) اقدام به خرید یک جلد کتاب نمایند. جای بسی خوشحالیست.

  فلذا جهت حمایت از دیگر حوزه ها پیشنهادات زیر مطرح می گردد:

  شنبه سوری: روز شنبه جهت حمایت از صنف کارگران همه مسئولین بیل به دست بگیرند و بطور نمادین به سر چهار راه ها مراجعه کنند!

  یک شنبه سوری: روز یکشنبه جهت حمایت از صنف بازیکنان شوت بال همه مسئولین در محل کار آقا وسط بازی کنند.(البته به طور نمادین!!!)

  دوشنبه سوری: روز دوشنبه همه مسئولین جهت حمایت از خوانواده در خانه مانده و بطور نمادین(ون نه راست راستکی) کارهای خانه را انجام دهند، پوشک بچه را تعویض کنند و غذا بپزند و ایضا با دیگر مسئولین هنگام عصر دور هم جمع شده و به فریضه غیبت بپردازند!

  سه شنبه سوری: روز سه شنبه جهت همدردی با صنف بیکاران به طور نمادین از شغل های دوم سوم و بعضا چهارم و پنجم خود به طور نمادین استعفا دهند تا تعدادی فرصت شغلی جدید ایجاد شود تا بلکه بدین وسیله اندکی آمارهای عجیب دولت وجهه پیدا کند.

  چهار شنبه: برای روز چهارشنبه پیشنهاد خاصی نیافتم! دوستان می تونند به طور نمادین اندکی در پست های خودشان کار کنند!(البته باز یادآوری می شود که بطور نمادین!)

  پنج شنبه: تکلیف پنج شنبه که الحمد الله روشن است.

  جمعه: جهت حمایت از صنف قصابان محل مسئولین می توانند به طور نمادین دست عیال و فرزندان خود را گرفته مقادیری گوشت از قصابی محل به طور نمادین تهیه کرده و باز به طور نمادین به تفریح و گردش بروند تا خستگی یک هفته کار و تلاش از تنشان خارج شود.


  س.ن: البته این ها پیشنهادات من بود اگر دوستان پیشنهادات بهتری دارند بفرمایند تا بررسی کنیم.