ایشون که در گوشه سمت چپ تصویر می بینید که در حال سبقت گرفتن از نسل دهه شصتی هستند. نسل جدید خودروها خواهند بود. (به عبارتی مثل دهه 90ی ها گودزیلا هستند! حالا چرا بهش میگن غزال نمیدونم:دی)
ایشون اومدن که نسل قدیم موجود در تصویر رو پشت سر بزارند و چند سال دیگه تبدیل بشن به خودروی ملی کشورمون.
غزال3 ساخته دست بچه های دانشگاه تهران هست. یک خودروی خورشیدی. با دو نفر سرنشین. که از دیروز صبح تور گردشگری خودش رو از رشت شروع کرده وقراره طی هشت روز به کیش برسه. اگر طی این چند روز به طور اتفاقی در جاده با همچین ماشینی برخورد کردید زیاد تعجب زده نشید. موجودات فضایی نصف شب کودتا نکردند! بچه های غزال3 هستند که راهی جزیره کیش اند تا ثابت کنند ما میتوانیم. (قطعا اگر اول خدا و بعد هم مسئولان بخواهند!-توضیح از بنده نگارنده.) 

جالبه بدونید غزال3 میتونه با سرعت130کیلومتر در ساعت حرکت کنه! و همچنین با شارژ باطری در شب که طبعا خورشیدی در کار نیست با سرعت80کیلومتر در ساعت، فاصله ای 400کیلومتری رو بگذرونه.( اگر علاقه مندید که بیشتر بدونید اینجارو بخونید. اینجا هم هست)





بچه های غزال 3 برای معرفی اتومبیلشون یک سری برنامه های ویژه هم در شهرهای مختلف ایران دارند که اگر وقت داشتید و علاقه مند بودید بروید و از نزدیک بهشون دست مریزاد عرض کنید. 
ما هم از همینجا بهشون دست مریزاد میگیم و براشون آرزوی موفقیت داریم. امیدواریم با این وضع جاده ها سالم و سلامت برسن به مقصد و تأکید هم می کنیم که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است. زیاد تند حرکت نکنید. :دی