این یکی دو هفته عجیب غریب ترین لحظه ها رو تجربه کردم! فکر کنم این حالت هارو از پست ها و نحوه جواب دادن به نظرات و بعضا نظراتی که توی پست هاتون گذاشتم فهمیده باشید. نتیجه این دو هفته عجیب و غریب اتفاقات و حواشی عجیب و غریب ترش بود! :


یک موردش که خب همون پست  چشم ها بود! 


مورد دوم رو براتون تعریف کنم. خیلی سوتی جالبی بود. در حالتی که نت گوشیم وصل نبود داشتم به یک نفر آموزش تلگرام میدادم که چطور یک نفر رو از گروهش حذف کنه! شب که اومدم خونه دیدم سه نفر رو از گروه مشاعره حذف کردم! و داد همه رو بردم بالا! :دی


مورد سوم، اینکه چند وقته هر حرفی که میزنم باعث ناراحتی یک نفر میشه! نکته اینجاست که خودمم اون لحظه نمیفهمم چی گفتم! بعد میبینم فرد مقابل سریع کلت میکشه و قصد داره قانون کلت رو روم اجرا کنه! اون لحظه هم نمیفهمم چی گفتم! فقط میدونم حتما چیز بدی گفتم!


مورد چهارم، این مورد رو واقعیت نمیتونم بنویسمش! پس بیخیالش میشم.


مورد پنجم، این مورد از مورد چهارم بدتر! پس باز هم بیخیال!


مورد ششمی هم بود که میتونم بنویسمش ولی حوصله نوشتنش رو ندارم.


مورد هفتم دیر به دیر جواب دادن نظرات بود.

همین!

خلاصه که تو این چند وقته اگه حرفی سخنی بوده اگه خوبیی بدیی دیدین که خب هیچ بگذریم! ولی اون حرف ها و سخن ها و خوبی بدی هایی که بوده و ندیدین رو لطفا حلال کنید!

یاعلی.