خیلی ساده، در این پست قصد دارم سایت‌های فروشی که در هفتۀ کتاب و کتاب‌خوانی تخفیف خوبی ارائه می‌دهند را معرفی کنم. اگر تجربه‌ای هم در خرید از این سایت‌ها داشته باشم، می‌نویسم. به این امید که گرهی از کار کسی باز کند.


سایت فروشگاهی سی‌بوک:

سی‌بوک در این یک سالی که رو به خرید کتاب از فروشگاه‌های اینترنتی آورده‌ام، همیشه رفیق گرمابه و گلستانم بوده است. قبلاً هم از آن صحبت کرده‌ام. کد تخفیف سی‌بوک در هفتۀ کتاب‌ «Bookweek» است. سی‌بوک بین صفر! تا پنجاه درصد تخفیف دارد. البته هنوز خرید با کدهای تخفیف «تا 32 درصدی ماهانه» برای برخی از کتاب‌ها تخفیف بیشتری را اعمال می‌کند. برای مثال از کد تخفییف «mopon8» هم می‌توانید استفاده کنید.

اگر در سی‌بوک ثبت‌نام نکرده‌اید، می‌توانید از کد معرفی من استفاده کنید: «ثبت نام سیبوک». که ضرری برای شما ندارد؛ اما با هربار خرید شما، ده درصد از مبلغ خریدتان را به اعتبار من اضافه می‌کند.

آدرس سایت سیبوک


سایت فروشگاهی باهوک:

تا امروز از سایت باهوک خرید نکرده‌ام. اما گویا بین صفر تا شصت درصد روی کتاب‌هایش تخفیف می‌دهد که تخفیف کمی نیست:

 آدرس سایت باهوک


سایت فروشگاهی کتاب‌لازم:

در کتاب‌لازم می‌توانید برخی از کتاب‌های دست دوم را خریداری کنید. حسنش این است که ارزان‌تر پایتان در‌می‌آید. عیبش هم این است که خب کتابتان دست دوم است. البته عیب و ایراد کتاب در سایت مشخص شده و با علم به ایرادی که دارد، شما اقدام به خرید کتاب می‌کنید:

 آدرس سایت کتاب‌لازم


سایت فروشگاهی ایران‌کتاب:

ایران کتاب را خیلی وقت نیست که می‌شناسم. اما در همین مدت کم توانسته اعتمادم را جلب کند. ایران کتاب هم در این هفته روی تمام کتاب‌هایش 20 تا 25 درصد تخفیف گذاشته است:

آدرس سایت ایران کتاب


پیج کتاب دماوند:

از کتاب دماوند تقریباً اول ماه بود که چند کتاب خریدم. کتاب دماوند هم مانند کتاب‌لازم مخصوص فروش کتاب‌های دست دوم است. البته به صورت هفتگی یا هر دو هفته یکبار کتاب‌های جدید را برای فروش می‌گذارد. و این را هم بگویم که برخی از کتاب‌هایش روی هوا می‌رود. برای همین یا باید مانند گرگ بالای سر پیج باشید و وقتی کتاب جدید شارژ می‌کند، بلافاصله اقدام به خرید کتاب کنید، یا اینکه بعد بروید و از بین کتاب‌های باقی مانده چیزکی پیدا کنید. در روش اول شانس اینکه کتاب‌های کمیابی که می‌خواهید را پیدا کنید هم هست.

آدرس پیج کتاب دماوند


طرح پاییزۀ کتاب:

طرح پاییزۀ کتاب استثنائاً خیلی ربط به کتاب‌فروشی‌های آنلاین پیدا نمی‌کند. در طرح پاییزه هرکس می‌تواند تا سقف 200 هزار تومان کتاب خریداری کند و در کنار آن از یک تخفیف 20 درصدی نیز سود ببرد. در اغلب شهرها یکی دو کتاب‌فروشی عضو این‌گونه طرح‌ها هستند. با این حال پیشنهادم در این روزهای کرونازده این است که یا از پیج‌های اینستاگرامی این کتاب‌فروشی‌ها خرید کنید یا لااقل در خرید حضوری هم حواستان به نکات بهداشتی باشد.


در ادامه:

سایت  کتابچی

از سایت کتابچی می‌توانید با تخفیف 30 درصدی کتاب بخرید. البته لازم است که با اکانت جدید ثبت نام کرده باشید. کد تخفیفش هم: KETAB99


پ.ن:

اگر سایت یا پیجی را می‌شناسید که در این روزها تخفیف خوبی ارائه می‌دهد، لطفاً پایین همین پست معرفی‌اش کنید. تشکر.