کرمان.

دانشگاه شهید باهنر

مهمان جناب آقای محمدرضا عارف.



فارغ از حرف هایی که در جلسه زده شد و نقدها و فریادهای هر دوطرف بر سر یک دیگر اتفاقی شیرین نیز در این بین رخ داد.

در بحبوحه دادها و فریادها، جناب استاد سخنی فرمودند که الحق آن را باید آب طلا و قابی نقره گرفت و بر سر در این محافل آویخت:

"من می توانم شور ایجاد کنم، شماها داد بزنید جیغ بکشید و اصطلاحا هیجانات جوانیتان تخلیه شود، اما هم وظیفه من چیز دیگریست و هم وظیفه شما. من نمی گویم دانشجو فعالیت سیاسی نداشته باشد، باشید و مطالبتاتتان را مطرح کنید اما هرگز فراموش نکنید که ابتدا شما دانشجویید و وظیفه اصلیتان چیست و بعد بپردازید به مسائل فرهنگی جامعه تان و نه مسائل سیاسی! - نقل به مضمون"

و به راستی جز این نمی تواند باشد.

تفاوتی ندارد شما از چه طیفی باشید، از کجا خط بگیرید و افکارتان چه باشد، مهم انجام دادن وظایف است به بهترین شکل و بعد از ان در سدد بهبود جامعه خود نه با سیاست و دروغ پردازی با ارتقای سطح فرهنگ جامعه تان.

یاد بگیریم

سیاسی ببینیم.

سیاسی بیاندیشیم.

اما هرگز سیاسی نباشیم....


س.ن: من نه اصلاح طبم و نه اصولگرا، افتخار می کنم که ایرانیم و متعلق به این مرز و بوم. نظام برای من هرگز لیلا برای مجنون نبوده که بدی هایش را نبینم و نشنوم. و افتخار می کنم اگر توانسته باشم در جهت اعطلای کشورم قدمی برداشته باشم.

"آقاگل"

5-3-94