بابت حذف پست قبلی پوزش می طلبم  نیاز به بررسی داشت!

زیادی غمگین بود!

ان شالله بعد از حل مشکل دوباره پست خواهد شد!

چند وقت بود شعر خوب نخونده بودم:



 

قصه به هر که می برم فایده ای نمی دهد

مشکل درد عشق را حل نکند مهندسی


و چند وقت هست که آهنگ خوبی پیشنهاد ندادم!

امشب در لبتاب همایونی دنبال آهنگ میگشتیم برای گوش دادن که دلمان گیر کرد پیش همایون شجریان عزیز ( کلا همایونیان محترمند!)


عشقت به دلم در آمد و شاد برفت

باز آمد و رخت خویش بنهاد برفت

گفتم ز تکلف دو سه روزی بنشین

بنشست و کنون رفتنش از یاد برفت

"آلبوم نه فرشته ام نه شیطان"

به دلیل رعایت قانون کپی رایت لینک دانلود حذف شد! :دی


و چند وقتی هم بود که کتابی پیشنهاد نداده بودم:



و خیلی وقتی بود تشکر نکرده بودم:

ممنون از همه دوستان و دشمنا ن گرامیمان!

ممنونم از همه دوستانی که زحمت می کشند و با نظرهای مهربانانشون ما رو مورد لطف قرار می دهند.

و ممنون از یک عدد خدای خوب و دوست داشتنی. :)


هشتک شلم شوربا!!!


"ایامکم سعیدا

الطافکم مزیدا"

"آقاگل"