در پی حوادث اتفاق افتاده در بازی پرسپولیس- استقلال اهواز که منجر به مصدومیت برخی تماشاگران شد(اینجا ببینید) اخباری منتشر شد:

- اتحادیه تولیدات نخاله های ساختمانی از کلیه مردم ایران بخصوص مردم اهواز عذرخواهی نموده و اعلام کردند آوردن این نخاله های ساختمانی به ورزشگاه تختی اهواز کار آن ها نبوده و در واقع همه چیز زیر سر انگلیسی ها بود!(رئیس اتحادیه ظاهرا به شدت عاشق دائی جان ناپلئون است!)

- در پی حوادث روز جمعه جناب رئیس خندان فدراسیون فوتبال اعلام کرد نخواهد خندید! مگر اینکه همه سنگ هایی که به اشتباه بر سر تماشاگران فهیم برخورد کردند از ملت عذرخواهی کنند.

- طبق اخبار نه چندان رسمی در پی این حوادث فرماندار اهواز که از قضا رئیس شورای تأمین شهرستان نیز هست اعلام داشت تمامی مسئولیت را بر عهده گرفته، از کار خود استعفا داده و دیگر حتی در کوچه و خیابان به سمت چیزهای گرد نخواهم رفت!

- ایضا شایئاتی است مبنی بر هاراگیری آقای تاج و همچنین اعضای هیئت فوتبال اهواز! که ان شالله به زودی تکذیب شود زیرا به عقیده اکثر کارشناسان ایشان اصلا مقصر نبوده و مقصر اصلی مردمی اند که بی اجازه وارد ورزشگاه شده و با خیره سری تمام سر و دست خود را آماج سنگ های تماشاگرنماها قرار دادند!

باری، بنده نیز معتقدم عامل اصلی این اتفاقات تماشاگر نماهایی بودند که از اسرائیل آمده و سعی داشتند با ظاهرنمایی وجهه فوتبال ما را خدشه دار کنند! که اگر این نبود چرا هیچکدام بر اثر برخورد سنگ هایی به این بزرگی! نمرده و فقط زخمی شدند؟