روزنامه الوطن قطر امروز خبر داد: "شبکه جهانی beIN اسپورت قطر اقدامات لازم برای شکایت علیه برخی از شبکه‌های تلویزیونی که بدون پرداخت حق پخش رقابت‌های یورو 2016 را پخش می‌کنند، انجام داده است."

به گزارش فارس؛ این روزنامه قطری مدعی شد و نوشت: "شبکه beIN اسپورت از شبکه‌های موریتانیا، شبکه‌های الشروق در تونس و الجزایر، صدا و سیما ایران و صدا و سیما چاد به یوفا شکایت کرده است." لینک خبر

بعد از اعلام این خبر رسما شبکه سه سیما و شبکه ورزش در هاله هایی از افق فرو رفته و از سر شب دارند مسابقات موتورسواری پخش می کنند! آن هم به طور همزمان! آنهم بدون آرم شبکه یا توضیحی از مسئولین مربوطه اش! و این در حالی است که آلمان یک گل به ایرلند شمالی زده و لهستان هم یک بر صفر اوکراین را از پیش روی برداشته. و 20دقیقه دیگر از بازی باقی است!

سوال اینجاست! آیا معذرت خواهی کار سختی است؟ آیا جدای از معذرت خواهی ناکرده شان! این دو شبکه برنامه دیگری برای پخش نداشته اند؟ و آیا این است ادای احترام رسانه میلی به بینندگانش!

آنچه مشخص شده است، صدا و سیما پس از این تهدید اقدام به پخش بازی ها توسط ماهواره های زمینی و سیستم قدیمی خود کرده است! و دیگر سیستم های موجود در زمان پخش مسابقه فوتبال شاهد مسابقات موتورسواری بوده اند! حال اینکه چرا الله اعلم! در شهر ما نیز ظاهرا همه به جای فوتبال مسابقات موتورسواری را شاهد بوده اند! و ما همچنان منتظریم ببینیم داستان از چه قرار است!

لینک توضیحات