مهم نیست که شما چقدر در برابر حریفتون کوچک باشید مهم اینه که خودتون رو چقدر باور داشته باشید.


این موضوع رو ایسلندی ها دیشب برابر انگلستان اثبات کردند. ایسلند، شمالی ترین کشور قاره سبز!  (که به دلیل نزدیکی به قطب شمال بیشتر اوقات سفید است تا سبز!) با جمعیتی حدود سی صد هزار نفر است. کشوری که اگرچه به طنز اما طبق چارت بالا و محاسبات ریاضیش تنها و تنها می توانست 23 نفر فوتبالیست داشته باشد! (و من تعجب می کنم اگر زمین چمن داشته باشند!) و عجیب اینکه همین تعداد برای شکست دادن انگلستان مهد فوتبال اروپا با بیش از 5000 فوتبالیست حرفه ای کافی بود. 

قطعا ایسلند اعجوبه و تیم شگفتی آور این دوره از بازی های یورو ست. تیمی که تا همین جا نیز باید به افتخارشان ایستاد و مثل تیم قهرمان برایشان دست زد.

تیمی که در دور مقدماتی بعد از تساوی برابر پرتغال در بازی اول کریستین رونالدو در موردشون گفت "اون ها زهنیت کوچکی دارند و با تساوی برابر ما فکر کردند که قهرمان شده اند!" اما با برد اتریش در بازی آخر بالاتر از همین پرتغال ایستاد و به مرحله بعد صعود کرد. و در این مرحله هم انگلستان رو برای بار دوم در این هفته از اتحادیه اروپا اخراج کرد! (در ابتدای هفته انگیسی ها به خروج از اتحادیه اروپا رأی داده بودند- توضیح از بنده نگارنده) 


تیمی که به گفته آقای گری لینه کر بدترین شکست تیم انگلستان رو رقم زد تیمی که بیش تر آتشفشان دارد! تا فوتبالیست حرفه ای"


فوتبال عجیب ترین ورزش دنیاست.

همین.