حاشیه:

نامبرده نگارنده این سطور از فضای مزخرف این روزهای بلاگستان به تنگ آمده و بعنوان یکی از پیران بلاگستان و به سان پدربزرگان اعصاب ندارد! آنچنانکه دارد محسن نامجو گوش می‌کند و هر کدام از بلاگران را که در نزدیکی خود ببیند دلش می‌خواهد عصا به ساق پایش خورد کند! باشد که عاقل شود و مثل بچه آدم بنشینند یک گوشه‌ای!
نکته دیگر اینکه روی سخنم با عده خاصی است! پس به خودتان نگیرید! لطفا! دنبال مصداق یابی هم نباشید! این یک دغدقه شاید دو ساله است!

متن:

بیایید بنشینید می‌خواهم نصیحتتان کنم! دو کلمه حرف حساب دارم برای زدن! بیایید ببینم چه مرگتان است که مثل سگ و گربه افتاده‌اید به جان هم؟(البته ببخشید به حیوانات جسارت کردم!) این بچه بازی‌ها چیست؟ مزخرفیجاتی از بعضی‌هاتان این چند وقته دیده‌ام و خوانده‌ام! و کامنت‌هایی دریافتیده‌ام که اعصاب برایم نگذاشته‌اید! خب آقای ایکس یا خانم وای! به شما چه ربطی دارد که فلانی چه می‌گوید و چه می‌نویسد که تهدیدش می‌کنید که فیلترت می‌کنم! و فلان می‌کنم و بهمان کار را می‌کنم!؟ و اگر جرئت داری زنگ آخر بایست دم در تا حالیت کنم! به هم توهین می‌کنید که چه؟واقعا اینجا را با کودکستانتان اشتباه گرفته‌اید؟ بیایم گوش هایتان را بکشم؟ آن سیم ضبط صوت را بردارم بیایم سیاه و کبودتان کنم؟ 
مثل چه افتاده‌اید به جان یکدیگر!! آنهم در بلاگستانی که شعارش رسانه متخصصان و اهل قلم است! شما اهل قلمید!؟ اف بر شما باد! اهل قلمید و نمی‌توانید یک به ظاهر تفکر مخالف خودتان را تحمل کنید؟(دقیقا به ظاهر!) اصلا گیریم که نتوانید! مگر اسلحه گذاشته‌اند زیر شقیقه‌تان که باید حتما فلان وبلاگ را بخوانید و دنبال کنید؟ اصلا گیریم که اسلحه هم گذاشته‌اند و مجبورید که فلان وبلاگ را هر روز هفته بخوانید!!! دیگر توهین کردن و تهدید کردنتان چیست؟؟؟ چی را می‌خواهید اثبات کنید؟ به شخصه فقط می‌توانم به یک مورد فکر کنم! اینکه می‌خواهید اثبات کنید که مریضید! بیمارید! و محبورید برای رفع این بیماری دست به همچین کارهایی بزنید! خب، حالا که مشخص شد دلیلش چیست روش درمان هم برایتان دارم! بیایید یک وبلاگ ایجاد می‌کنیم هر هشت ساعت یک بار هم یک پست می‌گذاریم بروید آنجا عقده‌هایتان را خالی کنید! حداقل هم بیماری شما درمان می‌شود هم ما جماعت بلاگر از دستتان خلاص می‌شویم! و یک نفس راحت می‌کشیم!


خواهشمندم زین پس به جای اینکه چندین وبلاگ را برای درمان دردهایتان بخوانید و کامنت بگذارید این وبلاگ را چندین بار بخوانید! 
همین! سخن دیگری ندارم! فقط لطفا آدم باشید! 

اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا...


+نظرات رو بعد تایید میکنم! اینجوری بهتره!