مضحک تر از این اتفاق نمیتونه باشه که یه عده فقط منتظر میشینن تا یه عده دیگه یه کاری بکنن بعد پاشن راه بیفتن که چرا اون یه عده دومی این کارو کرده آی!!! ملت غیور به پا خیزید! هم وطن! کورش زنده است. هخوامنش زنده است. من یک ایرانیم. من فلانم. من بهمانم!!!

بعد یه گروه سومی بیاد وسط شروع کنه باز داد سخن بده! علیه اون گروه دومی!

یا من نمی فهمم این ملت رو؟ یا خودم نفهم شدم!!!

پروژه جدید این دوستان هم گویا شیب ملایم!!! سی درصدی نان است که توسط دولت فخیمه دولت تدبیر و امید اعمال شد.

اینکه ظاهرا سیاسیون ما ریاضیاتشون زیاد خوب نیست بماند. اما طرف دیگر قضیه نان وایی های گرام قرار دارند که عضوی از همین جامعه اند و از همین مردم. که وقتی پای درد و دلشون بشینی گویا دل پری دارند.

اما جالبه که همین طبقه روش ان فکر گویا این قشر رو کلا نمی بینند و یا فعلا به مصلحت نیست که ببینند!!!

اما خبری که دست به دست داره تو فضای سایبری میچرخه:

"برای اعتراض به گرانی غیر منصفانه نان، همه با هم از خرید نان در روز یکشنبه 16 آذر 93 خوداری می کنیم"

خیلی خنده آور و حتی تهوع آور است حرکت هایی از این دست!!!

یعنی چی؟؟؟

توی روش ان فکر اون ور آب و یا اینور آب پاتو بندازی روی پات. لیوان قهوه تو بگیری دستت. پیتزاتو هم سفارش بدی بعد بشینی مردم کشورتو اینجوری و با این جملات به سخره بگیری!!!

ای وای به حال من و تو.

ای وای به حال ما طبقه به اصطلاح فرهنگی اگر براستی فرهنگی هم باشد.

وای بر ما...

(اگه متن مشکل داره تقصیر تشویش درونی ماست. و این که قبلا هم گفته بودم دچار چند بوم و هوایی شدم شدید. امشبم دیگه نتونستم چیزی ننویسم! حد اقل اعصاب خودم آروم شد حتی اگه کسی نخونه خزعبلاتی که من سر هم کردم و خودمم حاضر نیستم بخونمش!!!)