در کسوت یک مهندس شیمی و با توجه به گرایشمان ( صرفا جهت ریا صد درصد!!!) به قول سیاسیون احساس وظیفه نمودیم که در صحنه باشیم و بیانیه ای در راستای این روز صادر کنیم.

بسمه تعالی

دوستان گرامی زمین را باید پاس داشت و در راستای اصلاحش کوشید. زمین مطعلق به خود ماست ( به قول جواد عزیز زمین واس ماست یعنی کلش ماس ماس!) به همین دلیل راهکارهای زیر را پیشنهاد می نمایم بلکه خوش آید اهالی زمین را:

1-       زمین متعلق به خود شماست، حق دارید هرکاری که صلاح دانستید در آن انجام دهید، میخواهید آن را پر از زباله گردانید یا نه پر از درخت! زیاد تفاوتی نمی کند و عملا فرایند پر کردن مهم هست و لاغیر!

2-       مانند گوگل عزیز می توانید چندروزی لوگو و یا عکس پروفایل های خود را به شکل زمین در بیاورید ییا حداقل عکسی سلفی تهیه نمایید و بنویسید من و زمین یهویی و در فضای مجازی باز نشر دهید.

3-       دوستان علاقه مند به ادبیات روزانه به پشتوانه این روز زمین می توانند اقدام به انتشار ابیاتی همچون  :

وزیر شاهنشان خواجهٔ زمین و زمان

که خرم است بدو حال انسی و جانی

 

ز سم ستوران در آن پهن دشت

زمین شد شش و آسمان گشت هشت

    بنمایند.

4-       همچنین دوستانی که یهویی علاقه وافری به ادبیات پیدا می کنند ( همچون تب سعدی زدگی!) می توانند با مراجعه به کتاب زمین شناسی و باز کردن آن سطوری از این کتاب گران قیمت را بازنشر دهند!

5-       پدیده زمین خواری در این روز بسیار سفارش شده و فضایل بسیاری برای آن ذکر شده است پس بیکار نمانید و تکه زمینی که باب میلتان باشد انتخاب نموده و اقدام به خردایش آن کنید.

6-       و در این روز همچنین میتوانید دست زن و زندگی! را گرفته و به دامن در و دشت بروید و تفریحات بسیار کنید( و دهن زمین را به طور اکمل سرویس نمایید البته.)

دیگر سفارشی نداریم، باشد که با همین چند پند و نکته رستگار شوید.

"ایامکم سعیدا الطافکم مزیدا"

آقاگل

2-2-94