دقیقا یک سال پیش جناب مدیر مسئولمون (تازه داماد گلمون) اومد و پیشنهاد ساخت یک وبلاگ رو به بنده ارائه داد، و این شد که آقاگل متولد شد :)
اوایل زیاد کسی بهش سر نمی زد.
فقط خودم بودم و خودم.
یک کمی که گذشت دوستان خوبی پیدا کردم.
اولین دوست دنیای مجازی ما شد سوژه نگار گرامی، درست روزهایی که خسته بودم از نوشتن و از بی مخاطبی و نوشته هایی که فقط خودم میخوندمشون.
بعدها چنتا دوست وبلاگی دیگه هم پیدا کردم.
ولی همیشه اولین ها بهترینن. :)
روزهای خوب و بد زیاد داشتم در این یک سال ولی همیشه تلاشم این بوده مطالبی که میزارم غمگین نباشه، اینکه چقدر موفق شدم رو دوستان باید تعریف کنند از خوبی های ما :دیwink
در این یکسال دوستان مجازی خوب (شایدم دوستان خوب مجازی) زیادی هم پیدا کردم.
حرف میم(یک آدم با انگیزه که امیدوارم موفق باشه) ، آلبرت (دفعه اول که وبشون رو دیدم چقدر خندیدم. یک وب نویس دوست داشتنی)، سید (که داره روز به روز بزرگتر میشه و صاحب یک قلم خوبه)، مجید (از دوستان گل اصفهانی)، حانیه (یک دانشجوی نمونه ) ، گفت و گوی تنهایی (حرف دل یک دوست) محمد مهدی ( حتما وبشون رو ببینید)، آسمون آبی (یک نابغه خوب)، آیه ( وب خوبی دارند.)، دستان خالی (واقعا مطالبشون انرژی آفرینه) ،سعادت نامه( باز پای یک مهندس در میان است.) ، مترسک( عالی کمترین صفته براشون)، گیومه (مهدی عزیز)، امیرحسین( یک دوست قدیمی) و خیلی از دوستانی که لطفشون شامل حال این بنده کمترین شده و ذهن سرمست ما اسامی در خاطرش نیست.
ممنون و ممنون و ممنون از همگیتون :)
دوستتون دارم دوستم داشته باشید.smiley
ان شالله دعا کنید برام جشن تولد شصت سالگیمم بگیریم :دی