سرکار خانم Lady cyan یک بازی رو طراحی کردند با عنوان بلاگر تاپ! (امیدوارم از دست برادران فرهنگستان جان سالم به در برده باشن!-توضیح از بنده نگارنده نان داغ شکلات داغ نخورده!). که به نظرم یکی از نواقصش این بود که معرفی یک وبلاگ که از همه سر تر باشد خیلی کار سختی هست. بخصوص اینکه هر وبلاگی از یک لحاظی برتری خاصی نسبت به دیگر وبلاگ ها داشته و ممکنه از لحاظ دیگر برتر نباشد.
باری، تصمیم گرفتم این بازی رو به صورت دیگه ای بازی کنم.
 نسخه ای که اسمش رو گذاشتم Top bloggers-pro
می پرسید چطوریاست!؟
به این شکل که یک فهرست ترین های وبلاگی تهیه کردم! 
این شما و این لیست ترین های بنده نگارنده که در زیر می‌بینید:

خلاق‌ترین: حرف میم 
با اخلاق‌ترین: یک مترسک-باران
خوش قلم‌ترین: آبان دخت- فاطمه.ح
خوش قالب‌ترین: روزنوشت‌های آقای سر به هوا
خوش برخوردترین: انسانم آرزوست- ساکن پنت هاوس کاهگلی
پربازدیدترین ( خودم زیاد بهش سر بزنم! نه از لحاظ آماری): یک مترسک 
مهربان‌ترین: آسمون آبی- حبه انگور
پرمحتوا‌ ترین: یادگاری که در این گنبد دوار بماند- روی خط استوا
علمی‌ترین: مهندسی، نوآوری و ایده پردازی- بیاموز
رفیق‌ترین: یک مترسک- علی گوهری-پیاده نظام- سعادت
ادیب‌ترین: یک عدد شاعر تنهایک عدد O منفی
موفق ترین: fatemeh
مرموزترین: آلبرت (خیلی وقت هست که ننوشته البته!) من، نه!! او... (مرموز از لحاظ مجهول بودن هویت)
خوشتیپ‌ترین: پلاک هفت، آقای بنفش، خانه من (خوش تیپ از لحاظ وبلاگی البته، یک حسی بهم میگه خوشتیپ اند!) 
کاش نظر نمیدادی ترین! : جناب و.ت، با رکورد 30 کامنت هرزنامه ای!
 نظر خوب دهنده ترین: خانومی و khanomi ( نظراتشون خیلی خوبه و همیشه دلچسب)
طنزنویس‌ترین: دکتر سین-روزنوشت‌های دکتر
شیرین‌ترین: گندم رو- اسپریچو
وبلاگ‌ترین: محمدمهدی سیاهکالی-نیکولای آبی
گودزیلاترین: پاتریک:دی
سرگرم کننده‌ترین: آقاگل ملت!:دی
هولدن‌ترین: قطعا خود هولدن بابا
سوژه‌ترین: سوژه نگار (نه به این خاطر که اسمشون سوژه نگار هست، از این جهت که برای اغلب مناسبات و اتفاقات مطلب می‌نویسند.)
رادیویی‌ترین: قطعا رادیو بلاگی‌ها:دی



اول از همه کسایی که این بالا ازشون اسم بردم دعوت می‌کنم بیاین بازی کنیم. بعد حتی از اون‌هایی که وقتی لیست بالا رو می‌چیدم به دلیل کهولت سن! اسمشون تو ذهنم نبود هم دعوت می‌کنم بیاین بازی کنیم. و بطور خاصتر از بچه های گروه talkative bloggers دعوت میکنم که بیان بازی!
روش بازی هم می تونه همون بازی اولیه باشه(معرفی یک یا چند وبلاگ تاپ) یا اینکه از نسخه pro و ترین نویسی استفاده کنید. ترین هاتونم میتونه همین ها باشه و یا میتونید به سلیقه خودتون عمل کنید.

اگر وارد این بازی شدید لینکش رو بفرستید بی زحمت :)